چاقی عامل در بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ورزش سالمترین راه برای از دست دادن وزن است، اماچاقی عامل در بیماری کلیه پلی کیستیک

مدیریت چاقی در بیماری کلیه پلی کیستیک L به چاقی ممکن است خطر فشار خون بالا غنی از چربی و کلسترول بالا، که همچنین برای PKD خطرناک هستند افزایش می دهد. اگر بیماران مبتلا به PKD دارای اضافه وزن، باید برخی از روش های درمانی برای کاهش وزن به طور فعال را.

این یک ایده عاقلانه به از دست دادن وزن با در نظر گرفتن مواد مخدر به از دست دادن وزن نیست، زیرا می تواند عوارض جانبی ایجاد کند و بیماران می توانند به راحتی وزن به دست آورید. به نظر از این، بیماران باید راه سالم برای از دست دادن وزن و جلوگیری از آسیب کلیوی را انتخاب کنید. از این نقطه، ما دوست داریم که به ارائه چند راه حل برای کمک به بیماران وزن خود را مدیریت کنید.

1. نوشیدن مقدار زیادی آب

آب بهترین پاک کننده برای بدن است زیرا می تواند بدن را پاک و تحریک کلیه ها برای تولید مواد زائد بیشتری دفع و سموم از طریق ادرار است. این می تواند بیماران پلی کیستیک وزن کنترل کمک بیماری کلیوی.

2. دوری از محصولات دانه های سفید و ماکارونی

اجتناب از محصولات دانه های سفید مانند برنج سفید، نان ساندویچ، نان سفید، ماکارونی، و غیره این به تدریج می تواند به کاهش وزن بیماران. برای کاهش بار بر روی کلیه و بیماران کنترل وزن پیشنهاد به خوردن میوه ها و سبزیجات است.

3. آیا ورزش هوازی نیم ساعت هر روز

ورزش سالمترین راه برای از دست دادن وزن است، اما اثر خود را می توانید در زمان کوتاه نمی توان یافت. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و چاقی باید اصرار به انجام ورزش های هوازی به مدت 30 دقیقه. به طور کلی، بیماران می توانند از دست دادن خود را پس از حدود یک یا دو ماه وزن است. پیاده روی، Taichi، آهسته دویدن، و غیره هستند، گزینه های ورزش خوب برای بیماران مبتلا به PKD.

4. سازماندهی عادات غذا خوردن سالم

اول، بیماران باید وعده های غذایی بیشتر در روز، اما مواد غذایی کمتر در هر کدام. این راه به ارزش تلاش برای کاهش وزن خود است.

بسیاری دیگر از درمان های طبیعی نیز می تواند بیماران مبتلا به PKD چاقی را کنترل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: